.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نقش سایپا در برکناری محرابیان


رفتن محرابیان از وزارت صنایع هرچند برای خود وزیر ناگهانی بود اما مدیران سایپا و مشاوران صنعتی رییس دفتر رییس جمهور از ماه ها قبل خود را برای این وضعیت آماده کرده بودند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از  مشرق، در اواخر بهمن ماه گذشته مدیران سایپا در جلسات خود آشکارا اعلام کردند که محرابیان باید از وزارت صنایع حذف شود.
الگوی حذف محرابیان نیز ادغام دو وزارتخانه صنایع و معادن و بازرگانی تعریف شده بود.
با توجه به نفوذ تیم سایپا در دفتر رییس جمهور و همکاری آقای "ح.م"به عنوان مشاور ارشد آقای رییس دفتر به نظر می رسد پروژه حذف محرابیان از وزارت صنایع با موفقیت اجرا شده است و بعد از حذف وی باید منتظر اجرای سناریوهای بعدی از سوی این جریان باشیم.
دستیابی به سهام مدیریتی ایران خودرو و تکمیل روند تسلط بر سایپا مسلما اولین گام این گروه خواهد بود.
نکته جالب توجه در این بین تلاش محرابیان برای نزدیکی به گروه سایپا در روزهای پایانی وزارت خود است.وی در هفته های اخیر در بازدیدی از سایپا به تعریف و تمجید از تیم مدیریتی سایپا پرداخت.این بازدید هر چند برای نزدیکان محرابیان غیر منتظره بود ولی نشان دهنده این موضوع است که وزیر سابق صنایع در تحلیل های خود به این موضوع رسیده بود که برای تداوم وزارت نیازمند حمایت گروه صنعتی حاکم در دفتر رییس جمهور است.
ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که درگیری محرابیان با دفتر رییس جمهور از زمان حذف قلعه بانی از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران آغاز شد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.788 seconds.